2014-12-20 @ 16:34:43 / Filippa

En mysig tur !

Idag red jag ut en mysig tur i skogen med Totte , och bort mot kossorna. Jag red i alla gångarter, vi bara myste på . Det är ganska kallt ute , men jag satt på hans ulltäcke (jag red barbacka ) , och jag hade ridteckisar . Helt enkelt varma kläder . Det var supermysigt i allafall . Det finns verkligen ingen ponny som jag litar på lika mycket som Totte , honom litar jag på till 110 %. Man känner sig så himla säker när man är med honom , världens bästa Roggebus.
 
Nu ska jag byta om , jag Fanny och Hedvig ska åka till birsta . Shoppa de sista julklapparna , och fika .Så det blir mysigt , vi hörs mer . Kanske live från birsta , hare bra allesammans. 
 
//FILIPPA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: