2014-12-22 @ 14:31:00 / Filippa

Jag må älska snö , ibland.

Nu hela dagen snöar det så himla mycket. Vi har haft vitt på backen ett tag , men nu är det väldigt mycke vitt. Det snöar super mycket och är kallt  , enligt mig. Sen är det även mycke vitt på marken, och mer kommer det nog bli så mycket som det snöar. Ibland kan det även vara lite jobbigt , men kul att den kom i allafall . Det är ju ett måste på snö med julafton . 
 
Vi kom precis hem från stallet , har satt på mig min gosiga one peace (stav) och tofflor . Sitter bara och myser i soffan , strax ska vi äta lite "lunch". Idag i stallet har vi fixat allt , blivit fotade av en tjej som heter Emmy ,med Totte och så har vi ridit . En tur i skritt/trav i snön. 
 
Har ni mycket snö hos er ?
 
Vi hörs mer strax♥
 
Älsklingen igår efter tävlingen.
 
//FILIPPA
 


Postat av: agnes

Det har inte snöat en ända liten snö flinga här nere i skåne, och jag som inte gillar snö har faktiskt börjat sakna den jätte mycket!! Jag vill ha snööö!

Svar: Vad tråkigt , förstår dig ;) .
None None

2014-12-22 @ 15:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: