2014-12-14 @ 21:00:30 / Filippa

Julbak med Marie.

Imorse klev vi upp för att släppa ut hästarna , vi fixade allt i stallet + att jag red i ridhuset med Totte. Lite dressyrjobb barbacka , Totte var riktigt fin. Han lyssnade på mig , var fin i form .Han gjorde fina galoppombyten och det kändes bra helt enkelt.Myste med honom , ställde sedan ut han i hagen ,han stog och mummsade hö. Vi åkte hem runt elva. 
 
När vi var hemma satt vi i soffan med myskläder . Sen åkte vi till Marie , vi bakade för det mesta. Lite julbak , lussebullar och julgodis .Julgodiset vi bakade var tomteskumm fudges . Så det var gott , vi hade kul i allafall. Sen åkte vi och tog in pållarna , gedde dom lite em hö. Då åkte vi hem och åt middag , mamma har gett pållarna kvällsmat . Och nu ska vi äta chokladpudding som jag och Fanny gjort, chokladpudding med grädde. Imorgon är dey måndag , sista veckan innan jullovet och på fredag får vi våra betyg. Jag tror våran sista vecka kommer vara ganska lugn, man kan i allafall hoppas.Nu taggar jag inför jullovet och allt sånt. 
 
Hörs mer imorn eller strax, hoppas ni haft en bra 3 advent en sålänge. ♥
 
//FILIPPA
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: