2014-12-14 @ 20:13:58 / Fanny

Onsdagens hoppträning

 I onsdags hopptränade jag och Totte. Har inte hunnit att skriva det. Så tänkte göra det nu. Vet att det är ganska sent efter, men bättre sent än alldrig, ellerhur? ;)
 
Jag började med att rida ner till ridhuset. Och när vi var där nere så tog jag av Totte och mig alla reflexer osv. Skrittjobbade han lite och sådär. Sedan så travade vi fram,ställde honom osv. Bytte varv lite då och då. Gjorde lite halvhalter, då han var väldigt pigg. Övergångar och tempoväxlingar. Red fram helt enkelt. 
 
Sen hoppade vi , red över bommor osv. Ni får helt enkelt se på filmen. Gjorde vissa övningar mer än vad jag la upp på filmen , men tänkte så att inte alla filmklipp blir alltför lika.
 
Är iallafall supernöjd med Totte och han hoppade jättefint. Han var väldigt väldigt pigg, så det var jätte roligt :) Världens finaste ponny helt klart♥ 
 
 
/Fanny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: