2014-02-21 @ 15:32:00 / Allmänt

Min inköpslista från HÖÖKS

Har lite grejer jag tänkte köpa på hööks till både Totte och mig :) Älskar att åka på hööks och att shoppa . Också super roligt tycker jag att bara gå runt och titta . Men har iallafall några grejer . Alla saker hittar ni på HÖÖKS . Har märkt att ni gillar sånna inlägg . 
 
HÄST : 
 
Supersnyggt schabrak , ganska stark ljusblå färg men sjukt snygg . Men en hastag , men nummer 1 . 
Detta kostar 189 kronor , vilket jag tycker är ett väldigt bra pris . Ni hittar det direkt här
 
 
 

Fram och Bak skydd i likadan färg, Supersnygga och skulle passa super på Totte . 
Framskydden går på 149 kr och Bak på 119 . Ni hittar dom direkt här
 
 

En superbra pälsglans som vi också haft förut . Den är superbra och hästen får verkligen en glansig man/svans och det är lätt att borsta ut . Den kostar 199kr och Ni hittar den direkt här
 
RYTTARE :
 
 

Då är det bara denna bruna mössa ifrån CRW , jag tycker att den skulle passa super till min bruna CRW väst (tjejen på bilden har den västen på sig) som jag har . Också var mössan allmänt snygg och bacis att ha på sig. 
Kostar nu 39 istället för 79 kr . Så verkligen super bra. Ni hitttar den direkt här
 
Men det är faktiskt allt på min inköpslista ifrån hööks. Jag hittar säkert några små saker om jag är där och tittar , men det är såhär det ser ut nu :) 
 
//Fanny
 


Postat av: Irma

Jag ska också köpa de blåa benskydden, till Jack men kommer köpa när de är på rea ;)

2014-02-21 @ 22:36:37 / http://tiptopryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: