2014-01-10 @ 22:58:28 / dagens tips

Dagens tips!

Det jag tänkte tipsa idag är dom här stallbandagen från märket "back on track" .Finns att köpa på dom flesta hästaffärerna ,b.l.a hööks . Totte har sånna och jag fullkomligt älskar dom. Såå grymma . Brukar andvända dom efter hårda träningar . Under natten . När dom har haft dom får dom genast lite "smalare" ben . Dom är verkligen värda priset . Vädligt dyrt (enligt mig ) men somsagt värt det . Och även perfekt om du inte gillar attt linda så är dom här perfekta . Dom är väldigt bra för hästarnas ben . Dom funkar perfekt på Totte , ångrar inte ett dugg att vi köpte dom . 
Har ni sånna ? Isåfall vad tycker ni om dom , bra eller dåliga ? Är lite smått nyfiken faktiskt .
 
//Filippa
 


Postat av: Amalia

Superbra är de verkligen! Används på en del av ridskolehästarna där jag rider och på min medryttarponny ;D

2014-01-12 @ 22:04:56 / http://www.aewahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: