2014-01-29 @ 20:21:54 / Filippa tipsar

Filippa tipsar !

Nu tänkte jag tipsa en liten ohästig grej . Men det kan vara bra att äta innan man åker till stallet , så man får något gott i magen . Jag tänkte nämligen tipsa  ett par flingor som heter tresor . Det är verkligen världens goaste flingor , jag lovar er . En negativ sak med dom är väll att dom är dyra för att vara ett par flingor , kostar nästan 40 kr , det andra är väll att dom tar slut fort . Men det finns väldigt mycket possitivt med dom. Jag tycker i allafall att det är dom goaste flingorna jag ätit . Inte för att det är så nyttigt , det är mest chocklad . Godis flingor typ;) Men goda är dom i allafall , finns på dom flesta ica affärerna , om ni inte har testat dom tycker jag verkligen att ni borde göra det . Svingoda ! Finns i andra smaker också ,men den jag har ätit är i mjölkchocklad . Finns inte så mycket mer att säga om ett par flingor liksom , jag tipsar dom . Ett gott och enkelt mellanmål . 
 
//Filippa
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: