2014-01-29 @ 20:39:41 / Frågestund

Svar på frågestunden - del 4

Malin (malinsliiv.blogg.se)
 
1. När fyller totte år? 
Har är okänd så vi vet inte . 

2. Vilken/vilka dagar i veckan rider ni på ridskola?
Vi rider ridskola  på torsdagar .
 
Sophie (ingen blogg)
 
Har ni åkt slalom nån gång?
Nja , har testat en gång ner för barnbacken ,men inte mer . Men ska åka snart :) 
 
Bästa med varandra?
Mig och Fanny ? I såfall vet jag inte ..
 
Vilken är er favoritbild på Totte?
Har ingen speciell favorit , gillar alla . 
 
Har ni varit i något annat land?
Ja !
 
 
Har ni bott i Sundsvall hela ert liv?
Jepp!
 
Har ni varit på Alnö( inte så långt från Sundsvall).
Yes det har vi . 
 
 
 
Har ni haft häst innan Totte och i sånna fall vad hette den hästen m.m?
Nej , det har vi inte haft . Ingen egen ,utan bara varit medryttare/fodervärd på andra hästar . 
 
 
Hihihi, var tvungen att fråga  lite till! ;)
 
Bråkar ni ofta?
 Nja
 
Har ni eget stall hemma eller står Totte på något annat stall eller ridskola?
Han står i ett annat stall .Vi har han inte på gården då vi inte bor på en hästgård :(
 
 
Har ni några tips till andra bloggare?
 
Kan skriva ett särskilt inlägg om det .
 
Om t.ex jag eller en annan bloggläsare hade frågat om vi kunde hänga, vad hade ni svarat?
Ja , om dom bodde nära oss typ .
 
Vet ni att ni har fans?
hmm, ja , eller vet inte riktigt hur jag ska svara . Men folk skriver ju att dom är våra fan så antar det :) 
 
För asså enligt mig är ni kända och jag skulle LÄTT gått fram och frågat om bild om jag hade sätt er!
Gulle dig ! 
 
Har ni någon speciell autograf?
Nej .
 
Här kommer en spontan fråga, om ni inte har en speciell autograf, är inte ni rädda för att en bloggläsare kommer fram och frågar om er autograf osså har ni ingen, hahahaha! Säger det igen, ni två är grymma och är verkligen ett fan! Kram <3
Hahha ,har inte tränat på nån atougraf så det skulle vart lite pin ;) Men man kan ju skriva sitt namn typ . Tack så mycket , kram ♥
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: