2014-07-21 @ 09:20:13 / Filippa

Gårdagens ridning i värmen!

Igår tänkye jag egentligen rida i paddocken . Men sen tänkte jag att det nästan är plågsamt för både mig och Totte . Det var ju runt 30 grader i går . Så då red jag i skogen istället . Där var det ju lite skugga i allafall . Först skrittade jag fram , sen klättrade jag en gång för masten , travade upp två gånger , galopperade upp två gånger och travade av en gång uppför backen . Totte var superduktig . Han lyssnade jättebra och så , sedan skrittade jag övre rundan . Sen var vi ju i stallet hela dagen , fixade allt och bara myste på. 
 
Nu så har vi varit och släppt ut lite pållar ,så nu ska vi äta frukost .Sen åka och bada och sen står stallet på schemat, ska även sova över i stallet. Kul :D Ursäkta för den usla uppdateringen på sistonde. Har inte haft nån riktig lust . Man vill ju inte sitta inne och blogga på sommarlovet och i det varma vädret .
 
Vi hörs , hejdå //Filippa
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: