2014-06-18 @ 00:34:45 / Filippa

Ingen blogglust!

Kan tala om för er att jag har ingen blogglust alls idag . Därför det inte kommit något inlägg , för den delen har jag inte hunnit heller . Varit i stallet , fixat allt med Totte , ridit osv . Sen så åkte vi med Hedvig på tävling , hennes första lokala tävling . Nu på kvällen har vi bara tagit det lungt . 
 
Imorgon ska jag försöka skriva massa inlägg , lite tidinsällda till vi åker utomlands på fredag . Men problemet är att jag inte har en aning vad vi ska skriva om .. 
 
Så hörrni , kom med MASSA ideer nu .Allt ni kommer på , bomba med frågor i komentarsfältet så blir vi superglada:)
 
Hoppas ni har en bra tisdag i allafall alla bloggläsare . Hörs mer imorgon . 
 
 
Såhär gullig var Totte när vi kom till stallet , låg där vid det höga gräset med blommor och myste , han är ju för gullig♥
 
//Filippa
 


Postat av: Elina

Jag tycker det är kul när ni hissar och dissar grejer. Åsiktsinlägg är också kul😄

2014-06-18 @ 15:49:55
Postat av: Nicole

Tags, 5 favoriter från hästnet,

2014-06-18 @ 22:50:15 / http://jumpers.horseworld.se
Postat av: Nicole

<3

2014-06-18 @ 22:50:50 / http://showjumpeers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: