2014-06-30 @ 22:21:30 / Fanny & Filippa

Våra födelsedagspressenter!

Idag fyllde jag och Fanny år , har haft en jättebra dag med grymma pressenter .
Jättenöjd med allt . 
 
Ett par vita ridbyxor ifrån hööks , märket JH collection .Superfina verkligen.
De fick jag och fanny tillsammans av familjen . 
 
Ett par superfina shortchaps ifrån märket JH collection . Passar perfa till ridbyxorna . 
Till mig och Fanny från familjen . 
 
"Stövelhållare " eller vad det nu heter . '
Ska ha det till våra stövlar så dom förblir raka liksom . 
Av familjen . 
 
Ett superfint träns till Totte , det kommer bli vårt "hoppträns" . Kommer andvända det också , men superfint . Det finaste var ju blinget på nosgrimman .Vi fick det av familjen också , eller typ mamma /pappa .  Vet ej riktigt . 
 
Ett bett som han ska ha till det tränset , ett lika som vi har till vårt andra träns som vi andvänder . 
 
Jag och Fanny fick även dessa skit coola ridbyxor , militär mönster . 
Många gillar dom inte , själv tycker jag dom är väldigt fräna . 
Fick även dom av familjen . 
 
Jag och Fanny fick en varsinn sporttopp .Superfina . 
Av mamma , eller någon i familjen ;)
 
Ett varsitt pack strumpor . Av någon i familjen . 
 
Sedan fick även jag (Filippa) en superfin tröja . 
Även den från någon i familjen . 
 
Vi fick även varsinna vita dr denim jeans . Såå snygga verkligen .
Av någon i familjen . 
 
Sen fick jag ett pressenkort av farfar på hööks för 250 kr , av Anton (vår ena bror) fick jag ett pressentkort på birsta city för 250 kr , av vår farbror fick jag 200 kr , och av momma 500 kr . Fanny fick allt likaså . De vi fick av momma ska vi köpa som ett sadel skåp . Inte riktigt ett sadelskåp men något liknande . 
 
Av Hedvig fick jag och Fanny dessa som är på bilderna . Jättenöjd , vissa grejer är från the body shop . 
Och vissa saker är från H&M , nessisärerna är från Lindex. 
 
Det var nog allt , jättenöjd med alla pressenter :)) 
 
//Fanny och Filippa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Postat av: Philippa

Jag har dom camouflage ridbyxorna, dom är grymt sköna och jätte villa när man "matchar rätt"

2014-07-01 @ 15:11:30 / http://Philippawilkens.blogg.se
Postat av: Lovisa Magnusson

Fina saker :D

2014-07-02 @ 08:16:04 / http://lovisamagnusson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: