2014-03-31 @ 14:33:00 / Filippa

Gårdagens hopptävling!

Igår var det hopptävling för min och Tottes del ,en loka/regional på klubben . 
 
LD (70cm)
 
Red fram ute i skritt och lite trav , jobbade honom lite och så . När jag fick gå in i ridhuset så red jag också i alla gångarter , hoppade en gång på "lilla! , två på räcket och en gång på oxern . Totte hoppade jättefint ,trampade inte in och hoppade runda språng . Lika dant på banan , tveka inte någon stans . Vi fick en blå gul rosset .Jättenöjd över prinsen min  . 
 
 
 
LC (80 cm )
 

Även då hoppade han jättefint på framhoppningen , runda och fina språng . Inne på banan också , allt gick klockrent , men på första hindret i omhoppningen vart det en rivninig . Ingens fel ,bara otur . Totte hoppade som en gud . Var jättenöjd över honom ,synd bara att det blev ett skit pet . Annars skulle jag blivit placerad;) Men det är ju inte det viktigaste , en grym runda i allafall . Nöjd och glag :D Fick massa fina bilder av olika personer .Fanny fotade också!
  
Bilderna i det här inlägget har Victoria Englund fotat .
 
Kan även säga att vi vann silver i fotbollscupen , vann semifinalen mot alnö , finalen förlorade vi med 1-0 mot njurunda . Men är nöjd ,en tävlingsdag :D
 
//Filippa
 
 


Postat av: Louise

Hej, jag tänkte bara kolla om ni fotande något i LD-LC klasserna för D-ponnyerna?

2014-03-31 @ 17:14:48 / http://louisemahleer.blogg.se
Postat av: Elin

Grattis till vinsten! :)

2014-03-31 @ 18:11:39 / http://hopelessdreaming.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: