2014-03-27 @ 21:45:12 / Filippa

Stallet+Fotbollsmatch

Idag efter skolan cyklade vi hem , var hemma i ungefär en kvart . Sedan åkte vi till stallet , jag fixade allastallsysslor , Fanny red en uteritt i fin vädret . Mysigt,Totte var superduktig♥ Var i stallet i några timmar . Myste med min fina ponny såklart!
 
Efter stallet åkte vi och skulle spela fotbollsmatch , mitnordic cup (stav) började idag . Första matchen idag , vårt lag spelade bra . Första fem minutrerna sådär ,men på slutet spelade alla grymt . Vi vann med 4-1 . Varav ett mål gjort av mig,alla i laget kämpade och spelade bra .Nu har jag och Fanny tagit det lite lungt ,kollat på lite serier ,inte gjort något speciellt .
 
Tänkte skriva vad helgens planer bli :) 
 
- Fredag

Först skola ,när helgen börjar ska vi till stallet , Totte ska ridas,allt ska fixas , sen ska vi åka och spela andra matchen på cupen ,mot selånger . Sen lite fredagsmys!
 
-Lördag
 
Stallet , mysa hos ponnyn, rida ,fixa  allt . Duscha Totte , fixa lite inför Totte och även fotbollsmatch .Vet inte om vi ska duscha Totte före eller efter matchen . Vi får se ! 
 
-Söndag 
 
Tävling på morgonen , hemmatävling , ska bli superkul . Verkligen taggad , jag och Totten ska vara rosa . Och om vi gått till final så ska vi ju spela match på efm . 
 
Såklart ska bloggen bli lite uppdaterad i mellan åt . Vi kommer ju även vara hemma , äta osv . Men sånt är ju självklart , det är ju inge roligt att veta ;) 
 
En bild från tävlingen i timrå . 
 
//Filippa
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: