2014-11-22 @ 23:04:22 / Fanny

Långtur idag

Hej på er alla glada! 

Idag red jag ut på en långtur med Linn och Knubben. Vi red i ungefär 1h och 25min. 

Vi red på en väg som man kan rida jättelångt på.Vi skrittade först, såklart, i typ 15min. Sedan så travade vi en stund, sen galopperade vi. Vi travade och galopperade mest hela vägen ändå tills vägen var slut. Båda ponnysarna var jätte duktiga.

 När den vägen var slut så vände vi. Och travade och galopperade nästan hela vägen då också. Racade lite och såntdär. 

Öronen spetsade frammåt. Totte tyckte det var superroligt, och Knubben. Och självklart jag och Linn också;) Totte älskar verkligen att galoppera ute och bara mysa på.

Sen travade vi av dom lite med långa tyglar så dom fick sträcka på sig. Sedan skrittade vi av dom påvägen hem i ungefär 20minuter. 

Men det var en jättemysigt tur. Älskar verkligen att rida ut långa uteritter, och speciellt när det är ljust ute också. 

Bästa ponnyn innan vi red iväg. 

/Fanny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: