2014-10-05 @ 20:10:14 / Allmänt

Dagens resultat , Filippa och Totte LC

Fanny kommer lägga ut om hur det gick för henne senare . Så håll koll :) 
Jag hoppade då LC idag och Fanny likaså fast  igår . 
 
Totte kändes mjuk och fin på framhoppningen . Han var kvick , gjorde mycket tempoväxlingar osv . Mycket trav , ställde han osv och såklart mycket skritt . I galoppen så samlade jag galoppen sen ökade jag så jag fick stor galopp osv . 
 
Även på framhoppningen hoppade han bra , han var pigg , glad och frammåt . Hoppade ett språng på varje hinder . Gick in på banan när det var min tur , var inte speciellt nervös faktiskt . Det var 12 hinder , 1 -7 och 8-12 . Grunden klarade vi galant , ingen tvekan , men han stannade på nian . Vi kom lite snett . Egentligen vet jag inte varför han stannade . Jag kanske inte höll om tillräckligt mycke . 
 
Men resten av banan gick kanon , om han inte stannad hade vi nog blivit placerade.;) Om  vi inte fick ett skit stopp . Men sånt är livet , jag är riktigt nöjd, Totte är bäst (alltid) :)
 
Jag hade en bra känsla runt banan . Och Totte hoppade fint , han och jag tyckte det var roligt och det är det viktigaste . Film kommer senare , och även fannys resultat . 
 
 
//Filippa
 
Vi var oranga idag . 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: