2014-10-09 @ 23:12:01 / Allmänt

Dagens !

Idag så red jag lite i paddocken. En liten paddock vi har vid stallet. Det regnade då , men vad gör det . Det finns inget dåligt väder , bara dåliga kläder . Så äre;) 

Totte hade i allafall rid regntäcke och jag  regnbyxor och jacka . Så ingen av oss blev blöt . 

Jag skrittade först fram ett tag i båda varven . Sen tog jag tyglarna och jobbade han lite . Gjorde lie halter osv. Så att han skulle lyssna på mig . Jag gjorde samma i trav i båda varven . Ställde han lite , så att han skulle bli mjuk .Gjorde lite sidverdsrörelser också. I galoppen tränade jag inget speciellt , jag gjorde lite tempoväxlingar och så.Sedan travade jag av , och skrittade av . Ut en stund skrittade jag .Jättenöjd med honom , totte skötte sig super ! 

Vi fixade allt i stallet innan , borstade och fixade såklart totte ,tog in pållarna och nattade dom . 



Totte vill inte blir blöt...

//Filippa 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: