2014-10-09 @ 16:07:20 / Fanny

Gårdagens hoppträning

Igår hopptränade då jag och Totte. Det var spöregn igår , men vi tränade ju inne. Men iallafall så började jag med att skritta fram ner till klubben. Sedan när vi var nere så byggde vi fram lite hinder och sedan började vi trava fram litegran. Efter vi hade travat litegranna så travade vi över små upphöjda bommar. 
 
Sedan gick vi in på två volter. Först travade vi lite där , och sedan gjorde vi lite sidversrörelser. Totte var väldigt duktig. Sedan tog vi en galopp , efter ett tag så gjorde vi sidversrörelser även i galoppen. Också galopperade vi över upphöjda bommar. 
 
Sedan så skrittade vi lite. Och sen hoppade vi en slags bana på ganska små hinder. Totte var jätteduktig verkligen. Och jag och Totte hoppade den 3gånger har jag för mig . Och sista "rundan" var bäst. Vi hoppade utan stigbyglar, väldigt bra träning! Och man fick ju lite träningsvärk. 
 
Men är iallfall jättenöjd med Totte. Och jag tyckte att det var jätteroligt. Världens bästa ponny♥ 
 
Filippa fotade, så här får ni se 1bild från träningen igår. 
 
/Fanny
 


Postat av: Elsa

Det syns att han hoppar jättefint! :)

2014-10-11 @ 12:38:57 / http://eliison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: