2014-10-23 @ 21:50:33 / Annat

När vi ska till stockhom horse show !

Nu tänkte jag berätta för er när vi ska till stockholm horse show , som iår är på friends arena . Vi ska dit med Hedvig och Hedvig mamma (susanne ) . Sen även mig, Fanny och mamma . Så det ska bli superkul . 
 
Vi ska åka dit fredag , efter skolan och stallet . Vi ska åka bil dit. När vi är där ska vi bara ta det lungt antagligen , packa upp lite grejer och kolla oss runt typ . Vi ska bo i ett hus i stockhom någonstans ;). På lördagen ska vi gå runt i stockholm och shoppa , jätteshopping sugen är jag .Både till mig själv och Totte . Taggatagga. 
 
På söndagen ska vi först gå på mässan . Sen på efm/kväll ska vi gå på sjävla showen . Vi ska se massa olika grejer , ponnyhoppning final , Malin Baryard hoppning , stjärnhoppning m.m . Så det blir nog kul . Och på måndagen ska vi åka hem . 
 
Jag skulle gärna vilja se inomhus fälttävlan på torsdagen men det vart inte det , tyvär .Men vi ska ju se på andra bra "shower" . Om ni ser oss får ni gärna komma fram och säga hej , och jag hoppas att ni ses . 
 
Jag frågar ännu en gång när ni ska dit ? . 
 
Bild tagen från google . 
 
//Filippa
 


Postat av: Mikaela

Omg ska också gå på söndag😍😍

2014-10-23 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: