2014-10-11 @ 16:38:50 / Allmänt

Två senaste ridpassen

Gårdagens ridpass(Fanny och Totte)

Jag red ut en sväng med Filippa & Irre.Vi red mot kossorna. I alla gångarter. Vi travade uppför en backe, och sedan galopperade vi uppför en lite längre backe. Raceade lite. superkul:) Totte var jätteduktig och jag är jättenöjd över honom. Jag red barbacka, så det var supermysigt. 


Dagens ridpass (Filippa och Totte)

Idag red jag ut , också . Det är ju det bästa som finns . Bara mysa på i skogen med sin ponny .Lovely! Jag red nedre och övre rundan . I alla gångarter . Jag red i hacket , alltså bettlöst. Han var lagom pigg och lyssnade bra. Jättenöjd med min bäse. 
//Fanny och Filippa 



Postat av: Julia ♥

Åh, vad mysigt att rida! ♥

2014-10-13 @ 19:14:18 / http://jjuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: