2014-09-20 @ 16:56:00 / Filippa

Dagens tävlingsresultat!

Idag var det ju tävling på näset och jag hade tänkt att berätta resultatet för er . Lova och hennes ponny Joey åkte med oss . På morgonen släppte vi ut pållarna , packade in allt i bilen, åt frukost i stallet och fixade Totte , lastade , mockade och fixade allt osv . Sen var vi på tävling ett bra tag, när vi kom hem igen till stallet tog vi ut Totte till hagen , han fick såklart massa gotti godis, hö , vatten och sånt . Sen åkte jag,Lova , Fanny ,Mamma och Lovas mamma och åt pizza . Gott :D 
 
LC
 

Först skrittade jag fram ett tag , när jag hade skrittat fram färdigt jobbade jag honom i skritt . Gjorde så att han  vart lite mjuk och sånt. Travade och galopperade , både på fyrkatsspåret och volt . Hoppade sedan fram , hoppade en gång på varje hinder .Han hoppade super. När det var min tur att gå in på banan så gjorde jag det . Fick startsingnal och körde igång . Han hoppade så himla fint på alla hinder , på hinder nr 6 tvekade han men jag tröck på lite extra och han hoppade . Vi nollade hela banan , grunden och omhoppningen . Så himla nöjd . Vi kom på en 4:a plats . Jag har verkligen värdens bästa ponny . För er som undrar så är LC 80 cm . Så jag är verkligen supernöjd med dagen . Man kan väll inte vara annat en nöjd när man nollade och kom placerad . 
 
Film kommer :D 
 
 
//Filippa
 
 


Postat av: Liah

Ni är så fina tillsammans! Jättefin blogg!:)

2014-09-20 @ 17:57:29 / http://lightningstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: