2014-09-07 @ 21:43:02 / Fanny

Dagens tävlingsresultat!

Hej idag har jag tävlat som ni kanske visste.
 
Jag tävlade LC,vilket motsvarar 80cm för Totte. Först gick jag banan,och medans gick Filippa och Mamma runt med Totte och fixade honom. Sedan red jag fram i alla gångarter. Han kändes mjuk och fin . Sedan hoppade vi fram. Han hoppde jätte fint. Jag tog 2 språng på lilla, 1 språng på räcket, och 2 språng på oxern.
 
Sedan skrittade jag till banan. Tittade på ungefär 2 ekipage. Sedan var det min tur att gå in på banan. Började med att trava litegran, sedan när jag fick startsignal så fattade jag galopp. Det var 12 hinder. Det var 1-7 , 8-12. 
 
Jag nollade hela banan , hade en riktigt bra känsla. Han hoppade verkligen superbra , tvekade inte på något hinder. Grymma ponny! 
 
Är helt enkelt jättenöjd med dagens runda. Vi kom precis 1 utanför placering. Så det var lite surt. Men jaja. Är iallafall supernöjd och han är verkligen världens bästa ♥ 
 
Film kommer komma upp imorgon.Och bilder kommer att komma i lite olika inlägg. 
 
 
Här är lite bilder som en som heter Josefine har fotat , tack!
 
/Fanny
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: