2014-09-02 @ 15:20:12 / Filippa

Gårdagens ridpass!

Igår red jag ett dressyrpass i paddocken med älskling Småtte . 
 
Och igår var han verkligen fin , jag vet att ni undrar om det alltid går bra när vi rider.. Och det är klart det inte går bra .Men igår var han ritkigt fin. Han var lugn , arbetsvillig lyssnade på mig . Skrittjobbade mycket , gjorde lite framdelsväningar , massa olika vägar . 
 
I traven red jag massa olika vägar, vändsnett igen ,volter , serpentinbågar m.m . Han var väldigt fin i formen . Han var liksom lugn , fokuserad  . Galoppen var han också riktigt fin, jobbade mest galopp på volt och runt fyrkantsspåret .Sedan travade jag av honom och skrittade hem .
 
Vi var rosa igår , jag och Fanny har fått en pikeur jacka av mamma , superfin och skön var den . Det som var så bra var att den var rosa .Tänkte visa någon bild nu från gårdagens ridpass . 
 
/Filippa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: