2014-09-16 @ 07:40:59 / Filippa

Godmorgon +Gårdagens mystur!

Godmorgon på er!
 
Hur mår ni? Idag klev jag upp 06.30 för . Då gjorde pappa frukost till oss. Sen bytte jag om och fixade mig . Nu har vi typ 30 minuter kvar innan vi behöver gå till skolan . Idag har vi en ganska tråkig dag i skolan , slutar 14.45 . Våran senaste dag , vilket kanske inte är så sent egentligen .. Efter skolan vet jag inte vad vi ska göra .När man inte ska till stallet direkt efter skolan vet man ju inte vad man ska göra.  Mamma sa att bara hon skulle åka till stallet idag , och gå en prommis med bästa Totte och fixa allt åt honom eftersom vi har fotbollsträning . Så vi inte stressar i stallet , det blir ju inge kul om man måste stressa . 
 
Igår red jag och Fanny ut på en jättemysig tur . Vi red övre och nedre rundan . Jag red Totte och Fanny en ponny i stallet som heter Yra . Vi red i alla gångarter lite lungt . Totte var superduktig och vi bara myste på . Sedan fixade vi självklart allt i stallet , myste med småtte osv . 
 
Kommentera jättegärna lite ideer på inlägg vi kan skriva , för jag kan säga att jag inte har mycket ideer .
Hoppas ni får en rikitgt bra dag så hörs vi mer under dagen !
 
//Filippa
 


Postat av: Emy

Hissar och Dissar.
Lyx VS budget
Era dagar

2014-09-17 @ 07:31:38 / http://emydahlman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: