2014-09-08 @ 22:27:52 / Allmänt

Godnatt säger jag ..

Godnatt säger jag till er nu<3 

Nu är denna dan start slut , dagen började med skola . Vi slutade halv tre . När vi kom hem fikade vi lite och sen åkte till stallet . Jag och Fanny fixade allt i stallet . 

Sen borstade vi Totte . , sen red jag ut en mysig barbackatur övre rundan i alla gångarter . En lugn tur ! Jag red bettlöst . Sen ställde vi ut han i hagen igen och han fick mummsa hö.

När vi kom hem så åt vi middag , också bakade även jag och Fanny chokladbollar. Dom vart supergoda! Till det så tittade vi på fotbollsmatch. 

Nu har jag huvudvärk så ska börja dra mig mot sängen , har redan fixat mig för kvällen så det är klart . 

Men godnatt , sov gott . Hörs imorgon 
//Filippa 





Postat av: Frida

Frågestund på bloggen, vill ni veta något om mig?
Fråga bara på då! :)
http://fridalinden.horseworld.se/2014/09/10/fragestund-2/#respond
Fin blogg ni har dessutom tjejer!

2014-09-10 @ 15:12:06 / http://fridalinden.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: