2015-02-28 @ 20:19:16 / Allmänt

SPORTLOV

Ursäkta,ursäkta och ännu en gång ursäkta. Vi har inte alls varit speciellt social här på bloggen denna veckan,har inte allss haft lust och inte tid. Men vi har bara haft en helt vanlig vecka. Stallet varje dag, skola och fotbollsträningar. Kommer inte skriva om ridpassen som vi missat att skriv om denna veckan, Fanny kommer bara skriva om hoppträningen i onsdags. Den kommer hon att skriva om senare ikväll eller imorgon. Och igår vilade Tottesmåtte, en liten prommis gick vi på. 
 
Igår (fredags) fick vi i allafall sportlov, sååå himla skönt med lov. Dom flesta har haft det redan men nu har vi vårat. Igår när vi slutat åkte vi till stallet , och efter vi varit i stallet var vi med kompisar och hade sleepover. Supermysigt och kul. Vi gick och la oss ungefär tre, eller vi sommnade tre på natten. Men ställde väckarklockan på åtta på morgonen. Jag vaknade till och med innan, så jag var pigg. Vi alla var pigga :D . Vi gick på mcdonals och åt frukost. Och sen spelade vi fotboll med massa andra. Åkte till staller runt 14.30, fixade allt där. Red ut en långtur med Anna , vi busade på en massa. Underbart väder ute hela dagen. Travade och galopperade mest hela tiden, Totte tyckte det var såå kul och öronen var spetsade frammåt hela tiden. 
 
Imorgon har vi dressyrtävling på klubben , en klubbdressyr. Jag och Totte ska rida LB:1 , är väldigt taggad och hoppas att det kommer gå superbra. Taggad är jag i allafall, vi ska upp imorgon och släppa ut hästar + fixa allt i stallet och fixa Totte lite extra snygg inför tävling. Knoppar ska han självklart ha ;) . 
 
Nu ska jag mysa mig ner framför soffan och kolla på melodifestivalen , vilken hejar ni på?
 
//Filippa
 
Ni får en bild på mig tillsammans med bästa Millis♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: