2015-01-13 @ 07:54:10 / filippa

Gårdagens Totte

Igår var det lite snöstorm hos oss kan man säga . Det har kommit otroligt mycke snö , verkligen . 

Direkt när vi kom till stallet igår ställde vi in Totte i boxen med en tuss hö. Totte såg ut som en liten snögubbe. Han hade sitt tjocka och mysiga halstäcke. Så inte frös han. 

Jag gick först ut på en promenad med honom , sedan longerade jag. Lite i allt. Han var otroligt duktig , vi brukar longera Totte i grimma när vi gör det.  Han var i allafall superduktig , lyssnade på allt man sa . Trav , så travade han , sa man galopp så galopperade han osv .När man ville sakta in eller samla , brrr. Duktigaste pojken i världen<3. Efter det gick jag ut på en prognos igen .  Fanny & mamma fixade allt stalljobb medans jag fixade med Totte. Han fick ta det lugnt igår , lillgubben . 

Brukar ni longera ibland ? 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: