2015-01-22 @ 22:43:35 / Fanny

Väldigt mysigt tur

Hej på er Alla glada! 

Idag efter stallet så åkte vi nästan direkt till stallet. Filippa fixade allt i stallet och jag borstade/fixade och red Totte. 

Jag red ut med Anna och hennes häst Konrad. Vi red övre och nedre, en superbra sväng. 

Vi red i alla gångarter och racade upp för två Styckna långa backar i djupsnön. Totte tyckte det var superoligt, men även jobbigt. Även i traven så sprang han med örorna spikraka framåt. Så himla gullig han är. När vi kom tillbaka från turen så hade Filippa fixat allt "stalljobb" så jag borstade och fixade totte, satt på han sitt stalltäcke och sedan fick han gå in och äta eftermiddag och mysa i boxen. Det var en väldigt mysig och rolig ridtur. Totte var jätteduktig. 

Sen när vi var klar med allt så kom mamma direkt efter sitt jobb och hämtade oss. Så vi åkte till Donken och hämtade mat. Sedan lite senare så hade vi fotbollstränare. 

Men nu ska jag sova, och det är väldigt skönt att det är Fredag imorgon. Jag tycker att det känns som Fredag idag. Men så är det ju tyvär inte ;) 

Men hörs imorgon/Fanny


Älskar denna bild <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: