2015-04-22 @ 22:40:39 / Fanny

Dagens hoppträning. Fanny&Totte

Hej,längesen sist, men nu ska vi skärpa oss och börja blogga igen. 

Men idag var iallafall första hoppträningen utomhus för oss, så himla roligt var det. Både jag och totte tyckte det. 

Först red vi fram lite fritt i alla gångarter, totte var jättefin och väldigt pigg. Gjorde halvhalter , lite tempoväxlingar och ställde och jobbande han. 

Sen när vi började hoppa gjorde vi massa övningar, svårt att förklara allt vi gjorde, men allt finns på film, och filmen kommer att komma upp imorgon, för att jag skriver från mobilen nu så då funkar det tyvär inte att överföra videon, utan det funkar bara från datorn.

Men jag är iallafall superduper nöjd med Totte från idag, superfina språng och jag är såå himla taggad för i helgen, tävling i Östjämten och det är första utetävlingen för iår för mig, så det ska bli superoligt. 

Men filmen kommer att komma ut imorgon, lovar er!! Men ni får nöja er med 2 screenshots från filmen från idag på träningen, finaste och bästa totte. 



/Fanny 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: