2015-05-13 @ 23:23:32 / Allmänt

Mycket i ett & samma inlägg

Ber om förlåtelse angående vår uppdate på senaste veckan. Inte så bra eller vad säger ni? Senaste jag skrev om var förra veckans dressyrtävling, lördag 1 maj. Och nu är det onsdag den 13 maj. Bla i lördags( 9 maj) var det en dressyrtävling på näset. Tänkte börja skriva om den. 

Jag red LC:1 på Totte, inte så mycket annat att säga att han var sååååå himla fin. Stadig i formen i alla gångarter, superfint galopparbete verkligen. Han var verkligen sååå fin & jag är såå himla nöjd. En riktigt stilig dressyrponny. 


I söndags , dagen efter dressyrtävling skrittade jag och Fanny ut en timmas tur. Red barbacka (då vi satt båda på honom), hade även bettlöst. Supermysigt! 

I måndags så red jag ut en långtur med en tjej i stallet, vi hade mycket trav och galoppjobb, vi bara buste på och det var superkul. 

I tisdags (igår) hade Totte vilodag.

Och idag (onsdag) red Fanny ut en tur barbacka i alla gångarter. Ca 40 min. 

Idag gick vi även på helg, superskönt med två extra helgdagar. Försökte få in så mycket info som möjligt i detta inlägg. 

Hörs senare elr imorgon :) hadee
//Filippa 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: