2015-04-24 @ 07:36:36 / Allmänt

Igår torsdag

Igår (torsdag) hade vi ingen riktig skoldag, vi hade fair play DM, i fotboll med klassen. Spelade massa matcher mot andra skolor m.m. Det var jättekul och det gick jättebra för vårt lag. 

Direkt efter det så åkte vi till stallet, jag och Fanny fixade allt åt Tottz, såklart. Sedan fixade vi även allt åt Irre, en ponny i stallet. Red Totte och Fanny Irre. Vi red ut en en rolig, mysig och långtur. Mycket skritt trav och galopp. Totte var superduktig i allafall, han älskar att få vara ute och mysa på. 

Efter stallet åkte vi på fotbollsträning, hade träning i 1,5 timme och efter det hade vi spelarmöte med laget. När vi kom hem så fixade jag lite i mitt rum då vi håller på att göra om det. Och sen duschade jag och fixade mig för kvällen helt enkelt. 

Idag är det fredag, superskönt! Skola på schemat och efter det stallet och fix för morgondagens tävling. 

Hörs mer under dagen //Filippa






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: