2015-05-02 @ 18:01:56 / Allmänt

Gårdagens tävlingsresultat!

Igår (1 maj)  var det dressyrtävling i Ånge, lagtävling div2,omgång 2. 
 
LB:1 
Jag red då LB:1, en superroligt och bra program. Red fram i ca 40 minuter, mkt skrittjobb och sedan trav och galopp. Lite ökningar, lite smått och blandat helt enkelt. Sedan när det var en kvar innan mig så gick jag  jag in på "collecting ring", travade runt lite och kände på honom. På "banan" var han också sååå himla fin, nog den bästa dressyrtävlingen jag varit med på honom hitills, han har blivit så fin i dressyren nu, dressyrponny :). Traven var bra, han lyssnade på mig bra, ökningarna var super. Han är så himla bäst på ökningar. Galopperna var bra, speciellt vänster galopp. Så jag är jättenöjd, verkligen. För laget gick det också bra, men ingen placering. Bästa,bästa Totte <333 
 
Film kommer, men det krånglar när jag ska lägga upp den på bloggen :(
Ni får nöja er med en liten bild istället
 
 
 


Postat av: Tuva Björnwall

Kul!

2015-05-02 @ 20:02:55 / http://fattagaloppen.blogspot.se
Postat av: Engla

Grattis! Vet själv känslan av att verkligen vara NÖJD efter en tävling.

2015-05-11 @ 21:26:08 / http://engla.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: