2013-12-26 @ 17:23:19 / Filippa

Dagens braiga ridpass!

Idag var det ännu en gång ett sånt hät ridpass som allt var perfekt. 
 
Totte var arbetsvillig , lyssande på mig och var jättefin i formen .Jobbade mycket i skritten från början . Så han vart låg och fin i formen , så att han vart avslappnad . Traven likaså , jobbade olika övningar . Red på volten , runt fyrkantsspåret  , red lite olika ridvägar .
 
Travade över lite bommar, han lyssnade så sjukt bra på mig . Han ville verklien jobba , världens bästa ponny . Galoppen var han också väldigt fin i , han jobbade jättefint . Ökade lite och samlade, när jag her fram händerna lite längre fram vid manken och ställer mig upp så vet Totte att han ska öka , dutti polle . 
Min sits var också bra ,om man får skryta lite .Hihi . 
 
Han var lugn , inte såhär spänd eller vad man ska säga . Han var avslappnad helt enkelt . 
Vet inte rikitgt mer vad jag ska skriva , är jättenöjd över honom . Fina pojken . 
 
Vi åkte till stallet vid nio ungefär , fixade allt , tar ju även hand om Greta och Ace så vi fixar åt dom också . 
Pussade och myste med Småtte , gedde han godis osv . Myspys .
 
Bjuder på en bild från idag , vi var röda och svarta , fint va ? 
 
Han är bara för gullig min lilla ponnyprins♥
Vet inte vad han gjorde med läppen på den här bilden ,men gulligt var det i allfall . Visst är han fin i det nya pannbandet ?
 
//Filippa
 


Postat av: Freia

Naaaw, vad söt! :D

2013-12-26 @ 20:33:00 / http://enkopingsryttare.horseworld.se
Postat av: Hanna ❤

Så fin blogg <3
Kolla gärna in på min blogg och lämmna en kommentar :)

2013-12-28 @ 14:34:42 / http://hannnanygren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: