2013-11-30 @ 12:00:00 / visste ni att...

fem saker ni kanske inte visste om mig ...

 
*Jag sjunger alltid i duschen ,vem gör inte det liksom ?
 
 
* Jag är en vinnarskalle och en ganska dålig förlorare . Är inte en dålig förlorare i ridning men in  allt annat. 
 
 
* Jag är inte rädd för att säga ifrån . Om nån gjort nått dumt mot mig eller mina kompisar så går jag fram och säger åt personen . 
 
 
* En av mina favoritfärger är rosa , gulligt . 
 
 
*Jag vet alldrig vad jag ska ha på mig på morgonen,har en hel garderob full med kläder men hittar alldrig något . "mamma jag har inga kläder " . Typiskt tjejer .. 
 
//Filippa
 


Postat av: Tova ~ Kombiryttarna ♥

Haha, jag känner också att jag aldrig har något att ta på mig! ;)

2013-11-30 @ 14:17:55 / http://www.kombiryttarna.blogg.se
Postat av: Matilda

Håller med om de flesta, inte minst den sista ;)

2013-11-30 @ 16:11:14 / http://matildaengblom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: