2014-04-02 @ 21:33:00 / Fanny

Dagens hoppträning!

Idag var det hoppträning , vi  skrittade,travde och galopperade "vanligt" först . Lite på volt osv , Totte var väldigt fin och lyssnade på mig . Sedan travade vi även över lite bommar några gånger , sedan höjde vi upp den sista bommen till ett hinder . Totte hoppade väldigt fint , hoppade även så det var ett krys ,sen en oxer och sen ett krys. Vi skulle ha ganska stora galoppsprång , hästarna skulle inte trampa in eller så . Jag är jättenöjd med Tottis , han hoppade fint och så . Vi bytte ridhus som ni kanske märker på filmen . Sen borstade jag av bäbis, också fick han gå in i boxen och äta och mysa . Filippa hade mockat och sånt , även hett in lite nytt spån :) 
 
Behöver ju inte skriva så mycket , ni kan ju bara titta på filmen liksom :) 
 
//Fanny


Postat av: Nellie

Jag undrar bara (inget dumt) men varför tävlar ni så lågt?

2014-04-03 @ 18:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: