2014-12-24 @ 23:36:27 / Allmänt

Julklappar !

Åh vad jag och Fanny är nöjd med våra julklappar , så nöjd som vi kan bli. 

En bild på lite av grejerna . 

Tillsammans fick vi :

Ett Rambo täcke till Totte. Av mamma/pappa.
Nummerlappar med pärlor. Av vår bror Wille . 
Rosa ridspö.Av Wille. 
Lädertvål. Av Totte.
Selfiestick.Av pappa.
En bok om recept på smoothies . Av Totte. 
Två smoothie muggar . Av Totte.
En högtalare, av pappa och mamma.

Jag fick: 
En iPhone 5s guld , tillbehör till det. Av mamma /pappa. 
Tre skal , varav ett vanligt , ett plånboksskal och ett på Totte. Av mamma och pappa. 
En slalom hjälm , av pappa .
En vinterjacka till skolan , av mamma/pappa. 
Ett par jeans och en tröja , av mamma/pappa. 
En kofta av Fanny. 
En blå stalljacka av mammas morbror. 
En matchande Jascon mössa till det , även av mammas morbror. 
Tjocksockar av min bror Wille.
Pengar av mormor.
Pengar av min farbror.
Presentkort på Birsta city av farfar . 
Biobiljett/och meny biljett av min hund/katt. Tyson och Ella.
Ett par trosor av mormor. 
Lila kofta av Hedvig. 
Bodylotion av Hedvig.
Svarta ridbyxor med fleece inuti , från mountain horse av mamma/pappa.

Fanny fick: 
En iPhone 5s silver, och tillbehör till den av mamma och pappa.
3 mobilskal, ett plånboksskal, ett egendesignat skal på mig och Totte, och ett helt vanligt mobilskal, fick det av mamma och pappa
Svarta ridbyxor med fleece inuti , från mountain horse av mamma/pappa .
En svart vinterjacka med guldiga detaljer. Fick även den utav mamma och pappa. 
Ett par blåa jeans och en vit långärmad tröja av mamma och pappa.
En svart jättefin tröja av Filippa.
En röd stallvinterjacka av mammas morbror. 
En matchande blå, vit, röd Jascon mössa även utav mammas morbror.
Tjocksockar av min brorsa Wille.
Pengar av mormor. 
Pengar av min farbror. 
Presentkort på Birsta city av min Farfar. 
Biobiljett och menybiljett av min hund och katt Ella och Tyson.
Ett par trosor av Momma.
Av min kompis Hedvig fick jag en body wash och en mjukiskofta från Cubus, aprikos färgad.



Vi har inte fått av vår ena bror en och inte av våra kusiner då dom är i USA och ska shoppa där. Men vi är verkligen superduper nöjd med allt . På collaget ser ni bilder på allt vi delar på + mitt egna (filippas ). Fanny skulle ta kort på sitt imorn och lägga ut . 

Hoppas ni haft en bra julafton , hörs imorn.

//Fanny och Filippa 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: