2014-12-13 @ 22:39:00 / Filippa

Lucia cupen över!

Idag var sista dagen på lucia cupen ,eller det är slutspel imorn.Men vi gick inte vidare den här gången . Det var en väldigt rolig cup i allafall, vårt lag spelade för det mesta bra. Men vi mötte dom som var äldre .Vi såg på några matcher där , var vi stallet vid två. Fixade allt och red , eller Fanny red Småtte idag. En uteritt övre rundan , + lite klättring upp för masten och galopp uppför en lång backe.Hon red i alla gångarter , Totte bara myste på , han levde livet kan man säga. När vi kom hem tog vi det lungt , åt mat  och åt godis. Nu ska jag dra mig mot toaletten strax för att göra mig iorning inför natten. Jag är inge trött alls just nu , hehe.
Hoppas ni haft en bra lucia så hörs vi mer strax . 
 
En av förra årets mysiga julbilder , JAG VILL HA SNÖÖ.
 
 


Postat av: Tuva Björnwall

Mysig bild :)

2014-12-14 @ 15:46:28 / http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: