2014-02-21 @ 21:47:48 / Filippa

LYX vs Budget

Vad väljer ni ? Märketsutrusning eller "vanlig" .
 
För mig blir det ganska svårt att välja där , självklart är det väldigt roligt att ha märkesgrejer (typ märkes schabrak ) .Dessutom håller dom lite bättre då dom oftast är dyrare . Men gillar även hööks egna schabrak väldigt mycke, har några märkes schabrak men dom mesta är ju hööks egna  kollection . Jag tycker att schabraken håller väldigt bra från hööks , och framförallt är väldigt snygga .
Jag tycker att passformen är lika bra som på märkeschabrak . Men det är ju såklart olika på olika schabrak och olika produkter . 
På ett dyon träns och en kopia dyon tränset från hööks skiljer det säkert mycket , men dom ser ungefär lika ut . Dom är lika fina i allafall ,men tror inte att dom håller lika bra som det äkta dyon tränset , men dom på hööks är ju mycket billigare . Så det är lite olika , på ridtröjor/ kavajer så har jag några märkes grejer och några icke märkesgrejer .Men det är ju lika fint ;) 
Så vet inte riktigt vad jag ska säga , båda tror jag . 
 
 
Man ska väll bjuda på sig själv , haha :*
 
//Filippa
 


Postat av: Beckis

Skillnaden på hööks egna och dyons äkta är att Dyons är "anatomiskt" , alltså det ska vara så bra som möjligt (tydligen) för att inte trycka på nå nerver osv :)
Självklart är hööks schabrak också fina men självklart kul att ha något finare till tävling också <3<3

2014-02-21 @ 22:54:58 / http://rebeckashastar.blogg.se
Postat av: Tuva

Olika beroende på produkt :)

2014-02-22 @ 20:36:15 / http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: