2014-01-25 @ 10:13:00 / Fanny

Lördagmorgon

Hej och godmorgon på er! 
 
Jag sitter i soffan och slöar lite medans mamma & filippa ligger kvar i deras sängar och slöar . Men jag klev upp och tänkte blogga . Just nu har jag tittat runt på lite bloggar och svarat på några kommentarer. Måste be om ursäkt för den hemska bloggningen igår , men ändå var statistiken på topp . Ni är bäst! Men  vi var på skolan , sedan gick vi och fikade med Tuva och sen gick vi på frissan , för nyade vår dipday och klippte lit e . Filippa lägger ut hur det blev senare . Sen stog stallet  på schemat och sedan var det ett skoldisco efter det . Så vi hade fullt upp kan man säga :) Det var jättekul:D 
 
Men idag så ska vi rida ut förmodligen. Solen lyser och - 10 minus . Inte så farligt jämfört med vad det brukar vara . Men svinkalt är det endå . Vintern är ju mysigt och kall , kunde det inte vara lite bättre om det var lite varmare kanske . Man ska inte klaga.... Hihi. 
 
Men efter stallet så kanske vi ska på någtot möte på ridksolan . Dom kommer typ att prata om lite tävlingar osv . Vi får se hur det blir . Men efter det så åker vi väll och köper godis sedan så ska vi vara med Hedvig . Hon ska sova hos oss ikväll så det blir roligt . Hennes mamma skulle på 50 års fest , så vi bestämmde det i stallet för några dagar sedan . Men det  blir roligt . Så vi ska försöka göra många inlägg på både denna blogg och denna bloggen . Så håll utkik . 
 
Men detta kommer bli en super dag känner jag på mig . Och hoppas ni får detsamma . Har ni det kallt hemma hos er?  Men nu ska jag fixa lite fika så hörs vi under dagen . 
 
♥ En gosig bild på mig och min älskling ♥ 
 
/Fanny
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: