2014-01-04 @ 18:35:54 / ridpass

wow ridpass !

Red ner till ridhuset idag . Ishalt överallt ju . Först så travade jag lite små delar ur LB:1 programmet . Shit vad fin han va. Travade väldigt mycket  och sånt . Det var väldigt mycke folk i ridhuset ... 
När jag hade ridit programet en gång så red jag lite delar ur programmet. Serpentinbågar , ökningar osv . Gud vad han ökade . Han var grymt duktig och lyssnade på mig till 100 procent . I galoppen var han också jättefin . han jobbade bra i alla gångarter . Han var också jättefin i formen . Vi var väldigt fina idag :) 
Ni får en liten film, Filippa fotade också . Ni kommer se vad fin han var på filmen..
 
//Fanny
 
 


Postat av: Tove

Vilken fin blogg ni har :D

2014-01-04 @ 18:55:02 / http://granaryttarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: