2014-07-01 @ 20:46:00 / Frågestund

Svar på frågestunden del 2

Elina (ingen blogg )
 
 Hur länge har ni haft Totte? 
2,5 år ungefär , tre år den 9 december . Tiden går fort när man har kul . 

Hur långa är ni? 

Jag är 143 cm och Fanny 143,5 cm . 

Hur hög är Totte? 

135 cm 


Har ni haft någon ponny innan Totte? 

Ingen egen ,men Sham var vi ju fodervärd/medryttare på , och Nelson medryttare . Hade även några andra sköthästar/medryttarhästar osv . 


Eran blogg är superbra!

Tackar ♥

 Hur länge har ni ridit? 
Vet ej riktigt , men kanske 4,5 år . Ingen riktig koll . 

Hur många år var Totte när ni fick honom? 
Runt 15.

Hur många schabrak har ni,ungefär?
Hmm , kanske 30 . Eller i allafall 20 . 
 
 
Sham och Nelson på bilden åvan , kommer ni ihåg dom ?
 
Och bästa vinnar laget . 
 
Från solryttare (solryttare.horseworld.se 
 
Vilka är era bästa bloggtips? 
Kan svara det på ett inlägg sedan . 

Är ni alltid sams? 
Syskon är alltid syskon  ..

Hur länge har ni ridit i?
Ingen koll , men somsagt runt 4,5 - 5 år . 
 
 Glöm ej att ställa fler frågor här
//Fanny och Filippa
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Ida

Är inte Totte 18 elr kommer jag ihåg fel? För om han är 18 borte han ju ha vart runt 15 är när ni köpte honom, inte 9.. Fast ni vet säkert bäst, vill inte lägga mig i<33

P.S bra blogg!!

Svar: Skrev fel ! Trodde den skrev hur gammal VI var .
Tack :)
None None

2014-07-01 @ 21:17:43
Postat av: Irma :)

Såklart vi kommer ihåg Sham och Nelson! Sham var min favvis här på bloggen 👏✌️

2014-07-04 @ 14:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: