2014-03-10 @ 22:28:22 / Allmänt

Härlig promenad i vårsolen!

Gud vilken mysig promenad idag , jag borstade totte , fixade allt och sånt (som vanligt ) . Jag och totte skulle gå på promenad , Fanny Hedvig och Linn följde även med med hundarna . Linns hundar . Två taxar och en till (vet inte vad det är för ras) . Dom tyckte i allafall att det var kul.  Värsta vårvädret,solen sken och det var underbart! Totte tyckte också att det var kul , tränade lite halter och sånt . Mysigt var det i allafall , totte har ju en lös sko så ville inte rida men då blev det bra med en prommis. Hovis kommer imorgon . Mamma fixade allt i stallet idag , efter promenaden myste jag med totte och borstade . Sen fick han gå in i boxen och äta:) 

Orkar inte skriva mer nu . Ögonen håller på att stängs igen . Trött! skoldagen gick bra och fort . Vi färgade ögonbrynen hos Elin efter skolan, vi fick även en superbra borste . Tack Elin :D 

Hörs imorgon, somsagt måste jag sova nu. Puss , hare bäst .hoppas ni haft en bra start på denna veckan .

//Filippa 
En bild som togs innan vi skulle ut på prommis .





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: