2014-10-05 @ 21:03:00 / Fanny

Gårdagen tävlingreslutat Fanny och Totte LC

Igår tävlade då jag och idag Fanny , Filippa har ju redan skrvit om sitt resultat . Det var ju två dagars tävling på hemma klubben , lokal regional . 
 
Först så skrittade jag ner till klubben , gick banan och sen började jag rida fram. Jag red först fram ute i paddocken. Alla gångarter. Han kändes jättebra. Sedan gick jag in i ridhuset. Tog någon galopp. Sedan hoppade jag fram lite. 
 
Hoppade fram 2ggr på lilla , 1 på räcke och 2 på oxer. Och då kändes dom hoppen jättebra.Sedan skrittade jag litegran. Och travade lite sedan .  Sen var det min tur att gå in på banan.
 
Det var 1-7 8-12 .  Han hoppade jättefint på hinder nr 1. På hinder nr 2 så fick vi ett skit stopp . Vet inte riktigt varför. Men jag höll väll kanske inte om tillräckligt mycket . Men sedan hoppade han verkligen kanonfint på resten av hindrerna . Men jag fick ju inte fortsätta i omhoppningen pga att jag hade 4 fel i grunden. 
 
Men jag är verkligen jättenöjd med honom. Han är verkligen världens bästa ponny♥
 
 
 
/Fanny
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: