2014-10-07 @ 21:49:57 / Allmänt

Regnig dag !

Å shit vad sur jag blev nu . Jag hade skrivit en långt inlägg också försvann hela skiten . Ååå ! Vi kör på ett litet inlägg om vad jag gjort idag i allafall . 

Idag har det verkligen varit ett höst väder , grått i luften , spöregn och löv som blåser runt . Ganska mysigt , hösten är mysig. 

Dagen började med skola , på skolan gjorde vi inget speciellt förutom matteprov och även en debatt grej som vi gjorde i samhälle. Slutade 14.45. Och då gick jag och Fanny hem och åt fika . Sedan åkte vi till stallet . 

Totte hade vilodag idag och det var ju ganska passande med tanke på vädret . Inte för att hästmänniskor dör av lite regn . När vi kom till stallet hämtade vi totte direkt i hagen , han vart så glad . Det är klart man inte vill stå ute i regnet , han hade såklart täcke . Så han var inte blöt , förutom på halsen . 

När vi tog in honom så borstade vi han , myste med honom och allt som man gör . Mamma fixade det mesta stalljobbet idag .Vi satt på totte ett gosigt stalltäcke , ställde in han i boxen också fick han hö . Mysigt<3 

När vi var klar med allt i stallet åkte vi hem . Vi åt mat och sen har vi bara tagit det lungt . Nu ligger jag i sängen och hade tänkt att sova. .

Godnatt bloggishen, hoppas ni haft en bra tisdag . 


Ponnyprinsen
//Filippa 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: