2015-01-27 @ 22:02:23 / Fanny

Massa saker i ett och samma inlägg

Hej på er alla!

Förlåt för att det inte har blivit många inlägg alls på sistone. Men vi har inte hunnit. Vi har inte skrivit nått om helgen och sånt , det har vart en bra helg i allafall. Men har tex inte skrivit om gårdages ridpass. Igår red jag och Tottis ett dressyrpass i ridhuset. Jag tränade lite skänkelvikningar och tempoväxlingar tex. Travade och galopperade över en bom. Lite galoppombyten osv. Är iallafall jättenöjda med Totte och han var superfin. Helt klart världens bästa och underbaraste ponny. 

Men idag så hade vi friluftsdag på skolan. Men först på morgonen hade vi HK. Vi gjorde gröt också fick man göra en macka till, men gurka och paprika. Det var gott. Men sedan resten av dagen hade vi frilufsdag. Det var väligt roligt. Jag och Filippa åkte slalom, och det var ganska varmt, och man frös inte så det var jätte skönt :) 

Men efter frilufsdagen så var vi med Marie. Och sen så åkte vi och tränade fotboll vid 19.00 tiden. Totte vilade idag. Och mamma fixade allt i stallet åt Totte idag, och såklart myste med honom litegranna. 

Men nu måste jag sova för jag är väldigt trött. Men vi hörs förmodligen imorgon;)

En liten mobilbild från gårdagens ridpass. 

/Fanny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: