2015-01-17 @ 10:45:00 / Frågestund

Svar på frågestunden #2

Bråkar ni ofta? 
Ja, det är väll olika .Bråka och bråkar , men vi kan små tjafsa. 
 

Hur delar ni upp ridningen? Har ni speciella dagar osv? 
Vi delar upp så att vi har varannan dag , oftast . Om det är något speciellt kan det andra få rida eller så . På tävling hoppar vi antingen två klasser eller varannan gång där också . 
 
 
Hur många vilodagar har Totte och hur tänker ni kring det?

Totte har 1-2 vilodagar i veckan , då han har vilodagar så går vi oftast endå ut på en mysig liten promenad med honom .Så att han inte ska bli stel , jag tycker det är lagomt med 1-2 dagar . 
 
Favvo mat? 
Mycket ,mycket . Gillar typ all mat , det vi gör hemma i allafall . På skolan är det tveksamt om jag gillar allt & likaså är det för Fanny.

Favvo dricka? 
Gillar mycke dricka , just nu är  det  coca cola . Den ska vara iskall , då är den som bäst.

Favvo djur förutom katt, hund och häst? 
Hmm , svår fråga . Gillar dom flesta djuren , fast hund häst och katt är mina favoriter . 

Favvo VS? 
Har ingen speciell . 
 

Vem av er är mest kreativ? 
Ingen av oss är speciellt kreaktiv , vad jag vet . Vem vet ...

Favvo affärer? 
Bla Hööks, hollister , odd molly,gant  och alla vanliga tex HM  . 
 
Varför började ni blogga och varför? 
Tyckte det värkade spännande och kul , vi hade Totte och Sham att blogga om och vi tänkte två tvillingsystrar som bloggar om sin vardag .Läste andras bloggar och vart inspererad.

Vems idé var det? 
Bådas tror jag , det var en tjej i vårt förra stall som hjälpte oss att starta igång denna blogg.

Favvo lektion 
På skolan är det helt klart idrott för oss båda , sedan svenska tror jag . Tycker dom flesta ämnerna är helt ok. 

Sämsta lektion? 
Har ingen speciell , men det tråkigaste är nog endå matte ;) .


Vilka bloggar läser ni? 
Många och olika , Tottes förra ägares blogg (Daniela ) , Smilla Berntssons blogg, Hedvigs blogg , Nellie Berntssons blogg och kanske Tuulis blogg . Kollar på olika , bropå hur mycket tid vi har . 
 
Ställ mer frågor här  ! 
 
//F&F
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: