2015-03-20 @ 21:52:50 / Filippa

Fredag och helg

Fredagar är ju så himla sköna, eller för min del fredagar efter 14.35. Då vi slutat skolan då;) . Efter skolan åkte vi direkt till stallet. Åt mellanmål där, lite chocklad. Fanny red i paddocken barbacka med Totte. Jag fixade allt stalljobb åt Totte medans. Vi myste såklart på en massa med världens bästa Tottesmåtte. Hade helt enkelt en vanlig, underbar "dag" hos våran finaaa ponny. När vi kom hem så kom momma och farfar, vi firade våran bror som fyller år idag. Ätit mat, tårta och godis. Nu en helt vanlig fredagkväll framför soffan. 
 
I onsdags hade vi hoppträning, det var mest lite upphöjda bommar och ett hinder, lite trimm. Gick superbra och Totte var dutti. Får se om Fanny skriver om de lite senare, mer detajljerat. Och igår (torsdags) så red jag ut en uteritt mot kossorna en bit. Alldeles lagom tur, i alla gångarter. Mycket galoppmys, superhärligt tyckte både jag och Totte. Båda vi älskar uteritter, bara mysa på och ha kul. Jag red barbacka och bettlöst, alltså riktigt mojjsigt♥ Helt sjukt att man kan lita på Totte så mycket, från 1-110% så litar jag på honom till 110%, lätt. Kan slappna av helt på honom. Min stjärna
 
Hoppas ni haft en bra dag, hörs imorgon
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: