2015-03-05 @ 23:42:00 / Fanny

Mycket saker på en & samma dag

Hej hej! 
 
Längesedan jag skrev ett inlägg nu, men jag har inte riktigt orkar, men vi har somsakt sportlov nu , superskönt. Tyvär är det inte så långt kvar av det nu, men som tur så är det strax påsklov ;) 
 
Men igårkväll sov vi hos våran kompis Nova , hon hade en liten tjejkväll med lite stallkompisar, supermysigt & roligt var det. Sen imorse var vi ju också där, vid halv 12 tiden så åkte vi till stallet, jag , Filippa och Nova red ut med varandra, Filippa red Totte, Nova red hennes ponny, och jag red en liten ponny som står i stallet . Men Filippa kommer att skriva om ridpasset imorgon, och hon kommer även att skriva om tisdagens hoppträning imorgon :) Och i onsdags red jag ut en lugn tur i alla gångarter, bettlöst. 
 
Men jag och Filippa fixade allt i stallet och myste på med Tottis. Vid 15.00 tiden så åkte vi hem och bytte om, och då åkte vi på stan och fikade med våran Mormor & Mamma, supergott & mysigt var det, vi åt typ några slags mackor. Sen gick vi även in på en affär och köpte en superfin tröja som vi velat haft väligt länge , är jättenöjd med den, tack mammi. 
 
När vi kom hem så gick jag och Filippa till Ebba. Vi var med ebba & Bella där, vi hade superroligt, vi gick på bio och hade superroligt. Filmen som vi kollade på heter "the wedding ringer" , en roligt komedifilm typ . 
 
Sen kom vi hem vid 11 tiden, och gick och la oss nästan direkt. Men nu ska jag sova och är väldigt trött, hörs imorgon. 
 
En bild från när vi fikade med mamma& mormor idag :) 
 
/Fanny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: