2015-03-31 @ 09:33:05 / Allmänt

Mystur igår

Igår red jag ut med en liten tjej som står i vårt stall. Jag red bettlöst på Totte, vi red övre/nedre rundan. Jättebra och lagom rund runda. Vi travade hela nedre, och galopperade uppför en lång backe. Det gick jättebra och Tottz skötte sig kanon som vanligt. Pigg men dutti. Väldigt rolig tur i allafall:)) 

Fanny och mamma fixade allt åt Totte i stallet medans, mockade, packade hö och fyllde vatten. När jag kom tillbaka borstade och fixade jag Tottz, såklart. Sköljde av hans ben för att dom var leriga efter vi varit ute och busat i skogen. Smorde sadeln, fixade allt helt enkelt.

Smörjde även lite träns som vi ska sälja, tre styckna. Ska köpa ett mickhelm träns:))). Såå fint! Hade även kväll så vi gav alla pållar kvällsmat. Mys

Ha en bra tisdag i allafall 

//Filippa 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: