2015-03-23 @ 22:31:43 / Allmänt

Nya täcken, mys tur

Idag så åkte vi och köpte tre täcken, ett brunt med blå stjärnor(fleecetäcke), så himla sött och mysigt, ett fleecetäcke från jh collection. Blått med bruna och guldiga detaljer, fleece innåt i och nått annat slags material åvanför, super fint och satt bra på. Sen ett ländtäcke, fleece innåt i och vanlig material utanpå, sånt som det är på regnjackor ungefär;) haha, bra förklaring. Totte passade super i dom, dom satt bra och var söta. 

Jag och Filippa red ut, jag skulle rida i ridhuset och rida dressyr, sen frågade Liza om vi ville rida henens ponny så då red jag och Filippa ut. + att vädret var super och solen sken. Vi red ut en långtur, över en timme och mest bara trav och galopp, jättemycket galopp på långa sträckor. Superkul och mysigt, LOVE. Jag red bettlöst på Totte. 

Godnatt, sov gott. Imorgon har vi en kul dag framför oss, och en tråkig. Har nationella prov i matte:(( så tråkigt, har två imorgon och två på torsdag. Så det blir en kul skolvecka, eller inte. 


PussTotte<3333 

//Fanny 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: