2015-04-02 @ 22:37:49 / Filippa

PÅSKLOV och mkt mer..

Idag fick vi påsklov, how nice???
 
Så himla skönt, och framförallt kul. Få göra saker som är kul , stallet hela dagar osv. Finns det nått bättre en det? Idag slutade vi 13.00 efter en lugn dag, såg på film och åt chips, typ:)) Dagens skoljobb, enligt mig ganska kul och lätt ;) Eller vad tycker ni? 
 
Åkte sedan till stallet, fixade allt där. Hade "påskjakt", ganska många småbarn i stallet som har ponnysar. Så jag och Fanny fick godis, och en svart grimma som det står Totte med ljusrosa text. Vi fick det av Liiza och Elin, två vuxna i stallet. Alla ponnysar i stallet fick en varsinn grimma, olika färger på texten.Och Totte fick då ljusrosa, hans favvo färg. 
 
Ridpasset idag går vi till nu. Jag red ut bettlöst med en pigg och glad Tottz. Jag red ut med Anna, en som står i vårt stall. Vi red i ca 1,5 timme. Mycket trav och galopp, och såklart skritt. Supermysig och rolig tur, älskar uteritter. Efter turen så borstade jag Totte, kratsade hovarna och borstade manen/svansen. Det vanliga, såklart. Sköljde sedan Tottes ben från all lera och skit. Maserade in liniment och bara myste på med världens bästa, älskade och finaste ponny♥ Smörjde även sadeln, om ni ville veta;) 
 
Nu på kvällen har vi varit och fikat hos Denise, jättegott och mysigt. 
 
Bild på grimman, fin va??
 
//Filippa
 
 


Postat av: M

Hej snyggingar! :) Kan inte ni två börja ta lite outfit-bilder o så och lägga ut "dagens outfit"? :)

2015-04-06 @ 21:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: